Σε ότι έχει να κάνει με τη δομή του, ξεκινά με μία εκτενή εισαγωγή στην οποία παρακολουθούμε τα βήματα των ηρώων μας, μιας ομάδας παιδιών δηλαδή που γνωρίζουν τον κόσμο της πληροφορικής. Χιουμοριστικές καταστάσεις καθοδηγούν τον αναγνώστη να εξοικειωθεί με τις εντολές που θα κληθεί να χρησιμοποιήσει, ενώ ταυτόχρονα του συστήνουν και το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής.
Στη συνέχεια ακολουθούν φύλλα εργασίας κατηγοριοποιημένα σε γνωστικά αντικείμενα: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Γλώσσα, αλλά και μία κατηγορία με παραδείγματα μέσα από την καθημερινή ζωή.
Σε κάθε κατηγορία θα βρεις πέντε φύλλα εργασίας, όπου τα παιδιά αρχικά θα πρέπει εκφράσουν γραπτώς τις ιδέες τους ως κομμάτι της πορείας επίλυσης ενός προβλήματος και στη συνέχεια να επεκτείνουν τη λύση τους δημιουργώντας το δικό τους πρόγραμμα.
Με τη βοήθεια του λογισμικού μπορούν να ελέγξουν τόσο την ορθότητα του προγράμματός τους όσο και να δοκιμάσουν εναλλακτικές λύσεις.