Skip to main content

Λύση της άσκησης 1

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 187 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΠΙΣΩ 1
ΠΙΝΕΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΤΩ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 ΦΟΡΕΣ
[
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
]
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ

(1η εναλλακτική λύση)

ΠΙΣΩ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΙΝΕΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΤΩ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 ΦΟΡΕΣ
[
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
]
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ

(2η εναλλακτική λύση)

ΠΙΣΩ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 ΦΟΡΕΣ
[
ΠΙΝΕΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΤΩ
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ
]

(3η εναλλακτική λύση)

ΠΙΣΩ 1
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 4 ΦΟΡΕΣ
[
ΠΙΝΕΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΤΩ
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
]
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!