Skip to main content

Λύση της άσκησης 16

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 203 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές Πίνακες
Αριθμοί Κείμενο
πλευρα1
πλευρα2
εμβαδο
μετρ1
μετρ2

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

πλευρα1 ΕΙΝΑΙ 2
εμβαδο ΕΙΝΑΙ 64/4
πλευρα2 ΕΙΝΑΙ εμβαδο/πλευρα1
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 3
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΦΕ ΚΑΤΩ
πλευρα1 ΕΙΝΑΙ πλευρα1-1
πλευρα2 ΕΙΝΑΙ πλευρα2-1
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 2 ΦΟΡΕΣ
[
μετρ1 ΕΙΝΑΙ πλευρα1
μετρ2 ΕΙΝΑΙ πλευρα2
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 100 ΦΟΡΕΣ
[
ΑΝ μετρ1>0
[
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
μετρ1 ΕΙΝΑΙ μετρ1-1
]
]
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 100 ΦΟΡΕΣ
[
ΑΝ μετρ2>0
[
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
μετρ2 ΕΙΝΑΙ μετρ2-1
]
]
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
]
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!