Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 206 του βιβλίου.
Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.
Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.
Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.
Μεταβλητές-Πίνακες
(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)
Μεταβλητές | Πίνακες | |
Αριθμοί | Κείμενο | |
σ γκρι συνολο κοκκινη διαφορα |
Κώδικας
(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)
σ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 3
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 3
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
γκρι ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑΤΑ
ΖΑΠ σ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
συνολο ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑΤΑ
κοκκινη ΕΙΝΑΙ συνολο-γκρι
διαφορα ΕΙΝΑΙ γκρι–κοκκινη
ΑΝ διαφορα<0
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Η κόκκινη διαδρομή είναι μεγαλύτερη’
]
ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ διαφορα>0
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Η μπλε διαδρομή είναι μεγαλύτερη’
]
ΑΛΛΙΩΣ
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Οι διαδρομές είναι ίσες’
]
Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και C. Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.
Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!