Skip to main content

Λύση της άσκησης 22

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 208 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Πίστα

(Μία από τις πιθανές πίστες που θα δημιουργηθούν καθώς θα εμφανιστούν τα αντικείμενα είναι και αυτή. Η λύση που θα δεις είναι βασισμένη στη συγκεκριμένη πίστα.)

ρομποτική Γρηγορίου βιβλίο δημοτικό

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΠΙΣΩ 1
ΑΡΙΣΤΕΡΑ 2
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΣΠΡΩΞΕ 3
ΠΙΣΩ 3
ΑΡΙΣΤΕΡΑ 4
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΣΠΡΩΞΕ 2
ΔΕΞΙΑ 1
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΣΠΡΩΞΕ 3
ΠΙΣΩ 2
ΑΡΙΣΤΕΡΑ 3
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΣΠΡΩΞΕ 2
ΔΕΞΙΑ 1
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΣΠΡΩΞΕ 1
ΔΕΞΙΑ 2
ΜΠΡΟΣΤΑ 3
ΠΑΡΕ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΑΡΙΣΤΕΡΑ 3
ΠΙΣΩ 3
ΑΦΗΣΕ

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!