Skip to main content

Λύση της άσκησης 25

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 211 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές Πίνακες
Αριθμοί Κείμενο
ΘερμΝερ
ΘερμΜετ
ΔιαφΘερμ
ταχυτητα

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΖΑΠ 11
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΠΑΡΕ
ΖΑΠ 47
ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 5
ΖΑΠ 22
ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 4
ΘερμΝερ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΑΦΗΣΕ
ΖΑΠ 68
ΠΑΡΕ
ΖΑΠ 33
ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 4
ΘερμΜετ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ
ΔιαφΘερμ ΕΙΝΑΙ ΘερμΜετ-ΘερμΝερ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Η διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ των αντικειμένων είναι:’ ΔιαφΘερμ

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!