Skip to main content

Λύση της άσκησης 26

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 212 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές Πίνακες
Αριθμοί Κείμενο
τ
σακι
σ
πετρα
ταχυτητα

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

τ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΙΝΕΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΤΩ
ΠΙΝΕΛΟ ΠΑΝΩ
ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΠΑΡΕ
σακι ΕΙΝΑΙ ΟΓΚΟΣ
ΑΦΗΣΕ
σ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ
ΠΙΣΩ 1
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 3
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΑΡΕ
πετρα ΕΙΝΑΙ ΟΓΚΟΣ
ΑΦΗΣΕ
ΑΝ σακι>πετρα
[
ΖΑΠ σ
]
ΠΑΡΕ
ΖΑΠ τ
ΑΦΗΣΕ

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!