Skip to main content

Λύση της άσκησης 28

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 214 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές Πίνακες
Αριθμοί Κείμενο
σακι1
σακι2
σακι3
πετρα
ταχυτητα

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΑΡΕ
σακι1 ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ
ΑΦΗΣΕ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 4
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 1
ΠΑΡΕ
σακι2 ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ
ΑΦΗΣΕ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΑΡΕ
σακι3 ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ
ΑΦΗΣΕ
ΑΝ σακι1>σακι2
[
ΑΝ σακι1>σακι3
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Το 1ο σακί έχει τη μεγαλύτερη πυκνότητα’
]
ΑΛΛΙΩΣ
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Το 3ο σακί έχει τη μεγαλύτερη πυκνότητα’
]
]
ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ σακι2>σακι3
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Το 2ο σακί έχει τη μεγαλύτερη πυκνότητα’
]
ΑΛΛΙΩΣ
[
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Το 3ο σακί έχει τη μεγαλύτερη πυκνότητα’
]

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!