Skip to main content

Λύση της άσκησης 29

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης στη σελίδα 215 του βιβλίου.

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Πίστα

(Μία από τις πιθανές πίστες που θα δημιουργηθούν καθώς θα εμφανιστούν τα αντικείμενα είναι και αυτή. Η λύση που θα δεις είναι βασισμένη στη συγκεκριμένη πίστα.)

ασκήσεις ρομποτικής Γρηγορίου για το δημοτικό

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές

Πίνακες

Αριθμοί

Κείμενο

κουβας
συνολο
νερο

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΠΑΡΕ
κουβας ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ 2
ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 5
συνολο ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ
νερο ΕΙΝΑΙ συνολο-κουβας
ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Η χωρητικότητα του κουβά είναι: ‘ νερο ‘ λίτρα’

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!