Skip to main content

Λύση της άσκησης 46

Εδώ μπορείς να βρεις το πρόγραμμα της αντίστοιχης άσκησης του βιβλίου …..

Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις και να το επικολλήσεις στις κατάλληλες περιοχές του software.

Πρόσεξε ότι οι λύσεις που σου παρουσιάζουμε δεν είναι οι μοναδικές, καθώς σε κάθε άσκηση είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.

Επίσης, στη ρομποτική κάθε φορά που πατάς ένα αντικείμενο, αυτό θα εμφανιστεί σε τυχαίο πλακάκι. Επομένως, η δική σου πίστα (άρα και λύση) θα διαφέρει ελαφρά από αυτή που σου παρουσιάζουμε.

teacherland.gr εκπαιδευτικό υλικό πληροφορικής

Μεταβλητές-Πίνακες

(Αντίγραψε τις παρακάτω μεταβλητές και τους πίνακες στα αντίστοιχα πεδία του software)

Μεταβλητές Πίνακες
Αριθμοί Κείμενο
πανω

πλακακια

μπλε

κατω

Κώδικας

(Αντίγραψε τις παρακάτω εντολές στο αντίστοιχο πεδίο του software)

ΖΑΠ 71

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

πανω ΕΙΝΑΙ 0

ΠΙΝΕΛΟ ΜΠΛΕ ΚΑΤΩ

ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 3 ΦΟΡΕΣ

[

ΜΠΡΟΣΤΑ 2

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ

σ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ

ΜΠΡΟΣΤΑ 2

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

πλακακια ΕΙΝΑΙ ΠΗΛ(σ,10)-1

πανω ΕΙΝΑΙ πανω+2*πλακακια

]

μπλε ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑΤΑ

κατω ΕΙΝΑΙ 64-(μπλε+1)-πανω

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Στην πάνω περιοχή υπάρχουν ‘ πανω ‘ πλακάκια’

ΕΜΦΑΝΙΣΕ ‘Στην κάτω περιοχή υπάρχουν ‘ κατω ‘ πλακάκια’

Ένας γρήγορος τρόπος αντιγραφής είναι να επιλέξεις το κείμενο που θες και να πατήσεις ταυτόχρονα τα κουμπιά Control  και C.  Στη συνέχεις για να επικολλήσεις το κείμενο, πήγαινε στο σημείο του software που θες και πάτησε ταυτόχρονα τα κουμπιά Control και V.

Αμέσως μετά, πάτησε ‘Έλεγξε  για να γίνει ο έλεγχος του προγράμματος και Εκτέλεσε για να “τρέξει”. Σου ευχόμαστε καλή διασκέδαση!